Reklama skierowana do ściśle określonej pod względem miejsca zamieszkania grupy mieszkańców jest bardzo skuteczna. Dotyczy to zwłaszcza firm, które działają lokalnie, dzielnicowo jak np. gastronomia, usługi kosmetyczne, serwisowe czy sklepy. W czasach ustawy krajobrazowej oraz rosnących kosztów reklamy, my jesteśmy skuteczniejsi i tańsi np. od promocji przez roznoszenie ulotek. Wykorzystaj potęgę Internetu w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Działasz lokalnie, nie masz dużego budżetu na reklamę – jesteśmy rozwiązaniem Twoich potrzeb.
1. O sieci grup dzielnicowych Gdyni
Jesteśmy administratorami/moderatorami 21 grup na Facebooku wszystkich 21 dzielnic Gdyni. Zapraszamy gdyński biznes do reklamowania się w swojej okolicy bez ograniczeń. Wybierz swoją dzielnicę Gdyni oraz dwie sąsiednie i zacznij wrzucać posty reklamowe bez ograniczeń ze wsparciem admina za 150 zł miesięcznie (1 grupa = 3 dzielnice).
2. O zasięgach w dzielnicy i okolicy dzielnicy Gdyni?
Zwykle firmy lokalne poruszają się w okolicach 3 dzielnic (na północy Gdyni jest wyjątek – są 4 dzielnice). Dzielnice można mieszać, ale zawsze bazą jest twoja dzielnica i dobierasz dwie sąsiednie dzielnice. Poniżej pomocna grafika.

1. Blisko Centrum
- GDYNIA ŚRÓDMIEŚCIE Mieszkańcy (3800) Hub okolicy →
- GDYNIA KAMIENNA GÓRA Mieszkańcy (700) →
- GDYNIA WZGÓRZE ŚW. MAKSYMILIANA Mieszkańcy (2100) →
Obserwujących: 6 600 mieszkańców
2. Blisko Redłowa
- GDYNIA REDŁOWO Mieszkańcy (3 300) Hub okolicy
- GDYNIA ORŁOWO Mieszkańcy (2 300)
- GDYNIA MAŁY KACK Mieszkańcy (1 800)
Obserwujących: 7 400 mieszkańców
3. Blisko Grabówka
- GDYNIA GRABÓWEK Mieszkańcy (5 200) Hub okolicy
- GDYNIA DZIAŁKI LEŚNE Mieszkańcy (3 100)
- GDYNIA LESZCZYNKI Mieszkańcy (1 400)
Obserwujących: 9 700 mieszkańców
4. Blisko Chyloni
- GDYNIA CHYLONIA Mieszkańcy (6 600) Hub okolicy
- GDYNIA CISOWA Mieszkańcy (1 700)
- GDYNIA PUSTKI CISOWSKIE – DEMPTOWO Mieszkańcy (800)
Obserwujących: 9 100 mieszkańców
5. Blisko Karwin
- GDYNIA KARWINY Mieszkańcy (6 600) Hub okolicy
- GDYNIA WIELKI KACK Mieszkańcy (4 100)
- GDYNIA MAŁY KACK Mieszkańcy (1 800)
Okolica razem: 12 500 mieszkańców
6. Blisko Chwarzna-Wiczlina
- GDYNIA CHWARZNO – WICZLINO Mieszkańcy (13 400) Hub okolicy
- GDYNIA DĄBROWA Mieszkańcy (8 400)
- GDYNIA WITOMINO Mieszkańcy (3 900)
Okolica razem: 25 700 mieszkańców
7. Blisko Obłuża
- GDYNIA OBŁUŻE Mieszkańcy (7 100) Hub okolicy
- GDYNIA POGÓRZE Mieszkańcy (4 200)
- GDYNIA OKSYWIE Mieszkańcy (14 300)
- GDYNIA BABIE DOŁY Mieszkańcy (2 100)
Okolica razem: 27 700 mieszkańców
Razem (98 700) uczestników grup dzielnicowych Gdyni na początek roku 2025
Podsumowanie: My admini, jesteśmy świadomi, 30% z tej dużej liczby uczestników, to mieszkańcy/uczestnicy przenikający okolicę (okoliczne dzielnice). Jest to naturalne i pożądane działanie – sam obserwuję całe centrum Gdyni: Śródmieście, Kamienna Góra i Wzgórze Św. Maksymiliana. A więc nasze grupy obserwuje około 99 000 na 220 000 mieszkańców – czyli docieramy do co trzeciego (3) mieszkańca Gdyni. Należy jednak wziąć pod uwagę, że na 220 000 mieszkańców składają się także osoby starsze, nie korzystające z Internetu, a także noworodki. W praktyce docieramy do każdego Gdynianina, który jest na Facebooku. Po prawdziwe zasięgi zapraszamy do nas.
3. Jak pisać posty wiralowe w grupach?
Nasz poradnik: Jeśli chcesz, aby post twojego dzielnicowego biznesu był wiralem okolicy musisz trzymać się tych wytycznych.



Co robić dobrze?
- W opisie zaproś mieszkańców dzielnicy i dodaj tylko jedno pionowe zdjęcie. To wszystko.
Co robisz źle?
- Nie publikuj posta ze swojej strony profilowej na grupie (plagiatujesz samego siebie). Zacznij pisać posty indywidualne w grupie do widzów swojej okolicy.
- Nie denerwuj mieszkańców nachalnym wezwaniem do całego świata (to śmierdzi spamem). Zacznij od „dzień dobry, to my za Grabówka z ul. Morskiej 100 … Wczoraj u nas, lub dziś albo niebawem …”. Tylko kilka zdań i najważniejsze:
- Nie dodawaj banerów reklamowych z naklejkami (tylko 'gołe’ zdjęcia budują relację z mieszkańcami). Wrzuć jedno czyste, nowe, pionowe zdjęcie.
Wniosek: Tylko te trzy zasady sprawią, że w rok wybijesz się ponad konkurencję w twojej dzielnicy. Pozostaje już tylko dołączyć do współpracy reklamowej w grupach twojej okolicy:
4. Cennik?
Owszem, można kupić reklamę przez fejsa, ale będzie 10 razy droższa i dużo mniej dokładna i nie będzie budowała relacji firma lokalna – mieszkaniec dzielnicy/twojej okolicy.
Pakiet: | Cena: | Postów na dzień: |
Pakiet 3 „Okolica” | 150 zł/mc | Postowanie nieograniczone |
Pakiet 21 „Miasto” | Negocjacje | Postowanie nieograniczone |
Reklama na plakacie grupy dzielnicy | 500 zł/mc |
5. Kontakt
Moderator ds reklamy w grupach Gdyni:
grupy@gdyniamieszkancy.pl
+48504023175