€) Reklamy w grupach dzielnic Gdyni.

Loading

Reklama skierowana do ściśle określonej pod względem miejsca zamieszkania grupy mieszkańców jest bardzo skuteczna. Dotyczy to zwłaszcza firm, które działają lokalnie, dzielnicowo jak np. gastronomia, usługi kosmetyczne, serwisowe czy sklepy. W czasach ustawy krajobrazowej oraz rosnących kosztów reklamy, my jesteśmy skuteczniejsi i tańsi np. od promocji przez roznoszenie ulotek. Wykorzystaj potęgę Internetu w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Działasz lokalnie, nie masz dużego budżetu na reklamę – jesteśmy rozwiązaniem Twoich potrzeb.

  1. O sieci grup dzielnicowych Gdyni
  2. O zasięgach
  3. Jak pisać posty wiralowe?
  4. Cennik?
  5. Kontakt

1. O sieci grup dzielnicowych Gdyni

Jesteśmy administratorami/moderatorami 21 grup na Facebooku wszystkich 21 dzielnic Gdyni. Zapraszamy gdyński biznes do reklamowania się w swojej okolicy bez ograniczeń. Wybierz swoją dzielnicę Gdyni oraz dwie sąsiednie i zacznij wrzucać posty reklamowe bez ograniczeń ze wsparciem admina za 150 zł miesięcznie (1 grupa = 3 dzielnice).

2. O zasięgach w dzielnicy i okolicy dzielnicy Gdyni?

Zwykle firmy lokalne poruszają się w okolicach 3 dzielnic (na północy Gdyni jest wyjątek – są 4 dzielnice). Dzielnice można mieszać, ale zawsze bazą jest twoja dzielnica i dobierasz dwie sąsiednie dzielnice. Poniżej pomocna grafika.

Gdynia Mapa
Popularne okolice połączone w dzielnice Gdyni.

1. Blisko Centrum

Obserwujących: 6 600 mieszkańców

2. Blisko Redłowa

Obserwujących: 7 400 mieszkańców

3. Blisko Grabówka

Obserwujących: 9 700 mieszkańców

4. Blisko Chyloni

Obserwujących: 9 100 mieszkańców

5. Blisko Karwin

Okolica razem: 12 500 mieszkańców

6. Blisko Chwarzna-Wiczlina

Okolica razem: 25 700 mieszkańców

7. Blisko Obłuża

Okolica razem: 27 700 mieszkańców

Razem (98 700) uczestników grup dzielnicowych Gdyni na początek roku 2025

Podsumowanie: My admini, jesteśmy świadomi, 30% z tej dużej liczby uczestników, to mieszkańcy/uczestnicy przenikający okolicę (okoliczne dzielnice). Jest to naturalne i pożądane działanie – sam obserwuję całe centrum Gdyni: Śródmieście, Kamienna Góra i Wzgórze Św. Maksymiliana. A więc nasze grupy obserwuje około 99 000 na 220 000 mieszkańców – czyli docieramy do co trzeciego (3) mieszkańca Gdyni. Należy jednak wziąć pod uwagę, że na 220 000 mieszkańców składają się także osoby starsze, nie korzystające z Internetu, a także noworodki. W praktyce docieramy do każdego Gdynianina, który jest na Facebooku. Po prawdziwe zasięgi zapraszamy do nas.

3. Jak pisać posty wiralowe w grupach?

Nasz poradnik: Jeśli chcesz, aby post twojego dzielnicowego biznesu był wiralem okolicy musisz trzymać się tych wytycznych.

Co robić dobrze?

  1. W opisie zaproś mieszkańców dzielnicy i dodaj tylko jedno pionowe zdjęcie. To wszystko.

Co robisz źle?

  1. Nie publikuj posta ze swojej strony profilowej na grupie (plagiatujesz samego siebie). Zacznij pisać posty indywidualne w grupie do widzów swojej okolicy.
  2. Nie denerwuj mieszkańców nachalnym wezwaniem do całego świata (to śmierdzi spamem). Zacznij od „dzień dobry, to my za Grabówka z ul. Morskiej 100 … Wczoraj u nas, lub dziś albo niebawem …”. Tylko kilka zdań i najważniejsze:
  3. Nie dodawaj banerów reklamowych z naklejkami (tylko 'gołe’ zdjęcia budują relację z mieszkańcami). Wrzuć jedno czyste, nowe, pionowe zdjęcie.

Wniosek: Tylko te trzy zasady sprawią, że w rok wybijesz się ponad konkurencję w twojej dzielnicy. Pozostaje już tylko dołączyć do współpracy reklamowej w grupach twojej okolicy:

4. Cennik?

Owszem, można kupić reklamę przez fejsa, ale będzie 10 razy droższa i dużo mniej dokładna i nie będzie budowała relacji firma lokalna – mieszkaniec dzielnicy/twojej okolicy.

Pakiet:Cena:Postów na dzień:
Pakiet 3 „Okolica”150 zł/mcPostowanie nieograniczone
Pakiet 21 „Miasto”NegocjacjePostowanie nieograniczone
Reklama na plakacie grupy dzielnicy500 zł/mc

5. Kontakt

Moderator ds reklamy w grupach Gdyni:

grupy@gdyniamieszkancy.pl

+48504023175